Glavni cilj je pospeševanje energetske učinkovitosti različnih oblik transporta v mobilnosti in stanovanjskem sektorju ter uvajanje transportnih storitev kot substitutov za zmanjševanje števila opravljenih voženj.
Namesto, da bi se odpravili od doma v službo, od tam naprej po nakupih in potem k prostočasnim aktivnostim, gremo ponavadi v službo in domov, potem zopet od doma po nakupih, itd.
V vse bolj tehnološko modernem, a onesnaženem svetu, se ruši ravnovesje med človekovo biološko naravo in okoljem. Škoda, ki jo povzročamo sočloveku in naravi raste mnogo hitreje kot njuna korist.
























S spremembo načina mobilnosti je povezano nižanje stroškov, saj s prehodom na bolj »ekološko naravnane« načine v večini primerov zmanjšamo tudi stroške.
Ohranimo naravo
Vstop za registrirane uporabnike
Uporabnik:
Geslo:
Si nov uporabnik ? Klikni tukaj.

Skrbimo za zdravje

 

Kolesarjenje je ključ do zdravja, saj zmanjšuje tveganje težav s srcem, preprečuje debelost, pomaga proti nastajanju sladkorne bolezni in različnih vrst raka. Statistike kažejo tudi, da če človek prevozi približno 30 km na teden, se možnost za srčni napad celo prepolovi.

V Angliji so naredili raziskavo, v kateri so zaključili, da le približno odstotek otrok kolesari v šolo, a kar štirideset odstotkov si jih želi, da bi se odpeljali do šolskih vrat s kolesom. Toda varnost in vremenske razmere sta oviri, ki jim to pogosto onemogočata. Nekateri pravijo, da je sploh slednji razlog le izgovor, še posebej če primerjamo Anglijo z Belgijo in skandinavskimi državami, ki imajo podobne vremenske razmere kot Anglija, a imajo precej več kolesarjev. Norveži pravijo, da ne obstaja grdo vreme, pač pa le neprimerna oblačila.

Znanstveniki s fakultete za šport v Kölnu so odkrili, da je kolesarjenje eden najbolj primernih načinov za izboljšanje splošne kondicije.

Za začetek zadostuje le 10 minut vožnje s kolesom dnevno. Analiza 7.000 študij o pozitivnih učinkih kolesarjenja je pokazala, da omenjenih deset minut kolesarjenja izboljša mišični tonus, prekrvavitev in stanje sklepov.

Za boljše delovanje srca zadostuje pol ure vožnje, kdor pa želi pospešiti metabolizem in izgorevanje maščob, pa mora temu športu nameniti vsaj 50 minut dnevno.